marți, 16 martie 2010

Too bright for you



A venit vremea sa fiu eu cea aleasa...
Am uitat cum e sa fii iubita, sa te trezesti dimineata ciufulita si saruturile lui sa te faca sa te simti frumoasa si sigura pe tine; am uitat ca imi promisesem sa iubesc cu toata fiinta mea, dar sunt oameni care nu afla niciodata ce e dragostea adevarata si se amagesc cu iluzia unei perechi, cu gesturi si soapte mecanice.
Nu fac parte din ei :)


"A luat ceva din mine, stiai?A luat parti micute, , tot timpul, atat de mici incat nici macar nu mi am dat seama.Voia sa fiu ceva ce nu eram si m am transformat in ce isi dorea el sa fiu.Intr-o zi eram eu insami si dintr-o data, m am pierdut pentru o lunga perioada de vreme"
It's all I know....
Sunt frumosi pentru ca ii vedem noi frumosi, sunt stralucitori doar in fata unei audiente care le permite sa isi joace rolul si ii aplauda frenetic, e intangibil doar pentru ca l'am ridicat asa sus incat il vad neclar si mi'l inchipui perfect.
pentru mine nu ai defecte ; pot doar sa ghicesc sau sa imi dau cu parerea despre ce altii ar vedea ca fiind defecte la tine, pentru mine sunt detalii care te contureaza frumos si te fac unic si cald.
incerc sa imi aduc aminte cum imi promisesem mie ca o sa iubesc :)
dar e vremea ca cei carora le e dor, sa caute.


Niciun comentariu: