duminică, 14 martie 2010

Cause with you, I'd withstand All of hell to hold your hand



That I love you
I have loved you all along
And I miss you
Been far away for far too long
I keep dreaming you'll be with me
and you'll never go
Stop breathing if
I don't see you anymore


Am crezut ca eram suficient de maturi cand ne'am cunoscut; eram atat de inocenti...
iarta'ma, fiindca sunt constienta cat de greu e sa ai o relatie cu mine...merg mereu pe partea dificila, e ceva nativ; e peste puterile unora si sa stabileasca o intalnire cu mine si sa iasa calmi din negociere; dar sunt pe plus, cum imi spuneai tu...
As vrea sa sterg cu buretele toate lucrurile rele care ni s'au intamplat, as vrea sa am o amnezie cand vine vorba de acele lucruri din trecut, nu eram noi...
Nu iti este usor deloc, stiu si crede'ma ca mi se rupe sufletul cand ma gandesc prin ce treci.Mi e teama sa o spun, dar vreau sa fiu aici pentru tine, de cate ori ai nevoie...
Every journey begins with a single step, baby...
Vreau sa stau la tine in brate si sa plang, sa plang, sa plang, pana imi trec toate lacrimile si o sa ne putem zambi curat.
Dar te iubesc...

Niciun comentariu: